سی دی پراجکت تصاویر و اطلاعات جدیدی از بازی Cyberpunk 2077 منتشر کرد

سی دی پراجکت تصاویر و اطلاعات جدیدی از بازی Cyberpunk 2077 منتشر کرد

  • سی دی پراجکت تصاویر و اطلاعات جدیدی از بازی Cyberpunk 2077 منتشر کرد

    سی‌دی پراچکت رد به دنبال ارائه‌ی نمایشی تازه از Cyberpunk 2077 در E3 2018، به‌تازگی تصاویر و جزئیات بسیاری را از این بازی به اشتراک گذاشته است.

    سازندگان جزئیاتی را درباره‌ی شخصیت اصلی، داستان و گیم‌پلی بازی منتشر کرده و بیان داشته‌اند که Cyberpunk 2077 یک عنوان نقش‌آفرینی اول شخص با برخی از المان‌های سبک تیراندازی است، نه یک تیراندازی اول‌شخص با عناصر نقش‌آفرینی.

    Cyberpunk 2077 “ده‌ها ساعت مراحل اصلی داستانی و فعالیت‌های اضافی بسیار بیشتری” را در اختیار بازی‌بازان گذاشته و شهری غنی را ارائه می‌دهد تا در جهان آزاد آن با چرخه‌ی کامل شب و روز و سیستم آب و هوا به گشت و گذار و جست و جو بپردازید.

    به نظر می‌رسد که سی‌دی پراجکت رد تمام تلاش و توان خود را به کار گرفته است تا عنوانی در حد و اندازه‌ی The Witcher 3 یا حتی بهتر از آن را خلق کند. در ادامه جزئیات رسمی Cyberpunk 2077 را مشاهده می‌کنید:

    در سال ۲۰۷۷، آمریکا در شرایطی سخت قرار دارد. مگاکورپ‌ها (Megacorp) تمامی‌ جنبه‌های زندگی را از آسمان تا زمین کنترل می‌کنند. در این بین دنیای بازی رو به انحطاط است و خشونت، جرم و فقر به بخشی از زندگی مردم تبدیل شده و به نظر نمی‌رسد که دیگر بتوان به رویای آمریکایی دست یافت.

    در دنیایی که هیچ آینده‌ای ندارید، مهم این است کسی که هستید را کنترل کنید. برای بقا و حفظ استقلالتان، بدن خود را با وسایل و تجهیزات سایبری مجهز می‌کنید و کارهایی را انجام می‌دهید که دیگران شهامت آن را ندارند. شما انتخاب می‌کنید که آزاد و بدون کنترلِ هیچ سیستمی زندگی کنید و تنها از قوانین و قواعد خودتان پیروی می‌کنید، زیرا شما یک سایبرپانک هستید.

    در Cyberpunk 2077 شما در نقش فردی به نام V قرار می‌گیرید که با دریافت پول، ماموریت‌های مختلفی را انجام می‌دهد و به‌تازگی به اولین قرداد جدی خود دست یافته است. در دنیایی پر از مبارزان خیابانی مجهز به تجهیزات سایبری، عقل کل‌های تکنولوژی و کامپیوتر و هکرهای سازمانی، شما اولین قدم خود را در مسیر تبدیل شدن به یک اسطوره‌ی خیابانی برمی‌دارید.

    قابلیت‌های کلیدی بازی

    • سایبرپانک خود را بسازید – نام شما V است و می‌توانید به هرکسی که می خواهید، تبدیل شوید. این عنوان از شخصی‌سازی کامل شخصیت با تعیین جنسیت، ظاهر و سابقه‌ی شخصی بهره می‌برد که همگی در شکل‌گیری بازی شما مؤثر هستند. با پیشروی بیشتر به مهارت‌های مختلفی در زمینه‌ی مبارزه‌ی خیابانی و هک کردن دست می‌یابید و همچنین بدن خود را با تجهیزات سایبری نظیر چشم‌های فروسرخ یا تقویت کننده‌ی واکنش عصبی مجهز می‌کنید.
    • سیستم Fluid Class – به یک Netrunner ،Techie یا Solo یا ترکیبی از هر سه تبدیل شوید. Cyberpunk 2077 هیچ نقشی را به بازیکن تحمیل نکرده و به شما امکان ساخت و ساز و ترکیب راحت توانایی‌ها و مهارت‌ها در تمامی کلاس‌های موجود را فراهم می‌کند.
    • شب را با چشم‌هایتان ببینید – Cyberpunk 2077 دید اول شخص را به ژانر نقش‌آفرینی بازمی‌گرداند. جذب عمیق بازیکن در روایت داستان یکی از نکات کلیدی و اولویت‌های طراحی بوده است و شما داستان شخصیت اصلی بازی را کلاً از چشم‌هایش مشاهده می‌کنید.
    • دیالوگ‌های تعاملی – شما یک شرکت کننده و عامل هستید، نه یک تماشاگر. این بازی از سیستم دیالوگ تعاملی و انتخابی برخوردار است که در آن بازیکن بیشترین سطح کنترل برروی مکالمات را دارد – نظر دادن و تعریف کردن از خالکوبی فردی که با شما همکاری لازم را انجام نمی‌دهد، برای خشنود ساختن وی یا به اتمام رساندن مکالمه از همان اول با یک گلوله. انتخاب همیشه با شماست.
    • نوآر – Cyberpunk 2077 با رویکرد جدی خود در زمینه‌ی داستان سرایی، المان‌هایی از سینمای نوآر گرفته و به بازی‌هایی ویدئویی وارد کرده است. بدون وجود تعریف واضح و دقیقی از اینکه چه چیزی خوب یا بد است، در این عنوان باید تصمیم‌های سختی برای بقا در شهری بگیرید که می‌خواهد شما را از پای درآورد.

    به کلان شهر فاسد وارید شوید…

    Night City زمین بازی خیال باف‌هاست، یک جنگل خیابانی که زندگی لوکس و مجلل و افراط را با خود به همراه دارد… یا گلوله‌ای برای مغزتان اگر برای سازمان‌ها دردسرساز شوید.

    • هرجایی بروید و هرکاری را انجام دهید – Cyberpunk 2077 یک بازی کاملاً جهان آزاد بوده و اگر آماده‌اید، Night City در اختیار شماست. با ۶ ناحیه‌ی متفاوت، صدها بنا و ساختمان و هزاران اتاق و ده‌ها مایل جاده، همیشه کار برای انجام و مکان برای گشت و گذار وجود دارد.
    • ارزش شما به دارایی‌هایتان است – دنیای سایبرپانک‌ها در تجهیزات خلاص شده است. لباس‌های مخصوص بپوشید، ماشین بخرید یا بدزید و تکنولوژی نظامی بازار سیاه را کسب کنید تا در ماموریت‌هایتان به شما کمک کند. سپس با پولی که از ماموریت‌های قتل دیگران به دست آورده‌اید در سراسر شهر سرمایه‌گذاری کنید.
    • متصل شوید و اینترنت را کنترل کنید – Night City کاملاً مجهز و متصل و دارای پایانه‌های سایبری بی‌شمار است. شما با جست و جو در اینترنت، سیستم‌های مخفی، فایروال‌ها و برنامه‌های امنیتی را کشف می‌کنید که دیگر مغزتان را از کار می‌اندازند! در ماموریت‌ها با مدافعان ابرساختمان‌های سازمان‌ها درگیر می‌شوید – هم در فضای سایبری و هم در محیط واقعی.

    برای کشف کثیف‌ترین رازها

    پلات سینمایی عنوان اکشن و داستان محور Cyberpunk 2077 به گونه‌ای نوشته شده است تا تجربه‌ی تک‌نفره‌ای غنی را به ارمغان بیاورد. این بازی با ارائه‌ی فعالیت‌های مختلف نظیر مراحل فرعی و ماموریت‌های خیابانی، گزینه‌ی مناسبی هم برای بازیکنانی است که قصد دارند تمامی مراحل و چالش‌ها را انجام دهند و هم بازیکنانی که دوست دارند برروی اکشن تمرکز کنند. در Cyberpunk 2077 داستان سرایی مخصوص سی‌دی پراجکت رد که  حول محور انتخاب‌ها و نتایج آنان می‌چرخد، بازیکنان خیابان‌های Night City و مسیرهای متفاوتی را دنبال می‌کنند تا به یکی از چندین نتیجه‌ی داستان بازی برسند.

    Cyberpunk 2077 قرار است برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه شود اما همان‌طور که می‌دانید، در حال حاضر تاریخ عرضه‌ی مشخصی ندارد. گرچه سازندگان در آینده جزئیات بیشتری به اشتراک خواهند گذاشت. اکنون می‌توانید تصاویر هنری این عنوان را مشاهده کنید:

    منبع:گیمفا.

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

سايت مجله تايم در عرصه هاي زير فعاليت مي کند و داراي پست هايي ديدني در اين عناوين است : بيوگرافي ، بيوگرافي هنرمندان ، بيوگرافي بازيگران ، بيوگرافي ورزشکاران ، بيوگرافي فوتباليست ها ، هنرمندان ، ورزش ، تيزر فيلم ، انيميشن ، کليپ ، سينما ، موسيقي ، آنونس ، آشپزي ، دانلود ، سلامت ، بازي ، بازي هاي رايانه اي ، خواننده ها ، اس ام اس ، گالري عکس ، گل و گياه ، آموزش ، تکنولوژي ، خودرو ، ماشين ، مشخصات خودرو ، بيوگرافي هنرمندان ، مجله اينترنتي تايم و...

برچسب ها: سی,دی,پراجکت,تصاویر,و,اطلاعات,جدیدی,از,بازی,Cyberpunk,2077,منتشر,کرد,بیوگرافی ، مجله ، مجله اینترنتی ، مجله تایم ، بیوگرافی بازیگران ، مجله سلامت ، مجله ورزشی ، مجله تایم ، تایم ، تیزر فیلم ، بازی ، سینما ، مشخصات خودرو,
[ شنبه 20 مرداد 1397 ] [ 19:26 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

بازی های انحصاری پلی‌استیشن ۴ گه باید انتظار آن ها را بکشیم

بازی های انحصاری پلی‌استیشن ۴ گه باید انتظار آن ها را بکشیم

  • بازی های انحصاری پلی‌استیشن ۴ گه باید انتظار آن ها را بکشیم

    مدتی پیش شوهی یوشیدا (Shuhei Yoshida)، رئیس استودیوهای جهانی سونی (Sony Worldwide Studios) – کسی که مسئول اصلی مسیر توسعه بازی‌های فرست پارتی سونی و همکاری با شرکت‌های شخص ثالث است – رسماً اعلام کرد که نگرانی طرفداران این شرکت از آینده بازی‌های انحصاری پلی‌استیشن ۴ کاملاً بی‌اساس است. وی تاکید کرد که گرچه کنفرانس اخیر سونی در E3 2018 برروی بازی‌های معرفی شده این شرکت تمرکز داشت، اما بازی‌های انحصاری متعددی برای این کنسول نسل هشتمی در دست ساخت و توسعه قرار دارند که هنوز معرفی و رونمایی نشده‌اند.

    بنابراین بیایید سعی کنیم بفهمیم که این عناوین انحصاری معرفی نشده چه چیزهایی می‌توانند باشند. اولین کاری که می‌خواهیم بکنیم این است که فهرست بازی‌های هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن وی‌آر را از این دسته بازی‌ها حذف کنیم. بدون شک موافق هستید که هسته اصلی کنفرانس سونی در رویدادی همانند E3 کنسول پلی‌استیشن ۴ به حساب می‌آید و پلتفرم ثانویه این شرکت ژاپنی یعنی پلی‌استیشن وی‌آر از اهمیت کمتری برای علاقه‌مندان برند پلی‌استیشن برخوردار است. منظور یوشیدا از بازی‌های انحصاری معرفی نشده پلی‌استیشن ۴ نیز عناوین در حال ساخت برای پلی‌استیشن وی‌آر نیست بنابراین بهترین کار حذف گزینه‌های این پلتفرم است.

    بنابراین بگذارید به شکلی خاص برروی بازی‌های پلی‌استیشن ۴ متمرکز شویم. خوشبختانه شرکت سونی استودیوهای فرست پارتی متعددی دارد که از ساختاری شفاف و واضح برخوردار هستند و با بررسی گذشته و حرف‌هایی که اعضای آن می‌گویند، نسبتاً مشخص می‌شود که عنوان بعدی آن‌ها چه چیزی می‌تواند باشد. به همین جهت و در همین راستا باید اسامی سه استودیوی ناتی داگ، ساکر پانچ گیمز (Sucker Punch Games) و اینسومنیاک گیمز (Insomniac Games) را از این فهرست حذف کنیم چراکه بازی‌های جدید این استودیوها تا چند ماه دیگر عرضه و منتشر خواهند شد. به اضافه مشخص است که منظور یوشیدا پروژه‌های جدید این سه استودیو نیست چراکه بازی‌های جدید آن‌ها در کنفرانس خبری سونی در E3 2018 به نمایش درآمد.

    «شوهی یوشیدا اخیراً به صورت رسمی تائید کرد که ترس خیلی‌ها پس از نمایش سونی در E3 بابت عدم در دست ساخت بودن بازی‌های انحصاری جدید برای کنسول پلی‌استیشن ۴، کاملاً بی‌اساس است. این شرکت برروی بازی‌های انحصاری متعددی برای کنسول پلی‌استیشن ۴ کار می‌کند که هنوز معرفی نشده‌اند.»

    نخست: استودیوی سونی سانتا مونیکا (Sony Santa Monica). این شرکت مدتی پیش بازی God of War را عرضه کرد. این بازی عنوانی شگفت‌انگیز بود که بیش از پنج سال در دست ساخت و توسعه قرار داشته است. توسعه بازی God of War بعدی بعید است که این قدر طول بکشد چراکه ساخت نسخه اخیر این سری به واسطه توسعه و بهینه‌سازی موتور بازیسازی آن و همچنین تغییر محیط و بازبینی کامل این مجموعه این قدر به طول انجامیده است و به نظر نمی‌رسد که دنباله آن نیز به چنین زمان طولانی نیازمند باشد. با توجه به اینکه توسعه بازی‌های سطح بالا (AAA) معمولاً حدود ۳ الی ۴ سال زمان می‌برد، پیش‌بینی می‌شود که بازی بعدی استودیوی سانتا مونیکا در سال ۲۰۲۱ یا ۲۰۲۲ میلادی عرضه گردد. انتظار می‌رود که کنسول پلی‌استیشن ۵ پیش و یا پس از عرضه پروژه جدید این استودیو وارد بازار شود. بنابراین بعید است که بازی بعدی سونی سانتا مونیکا (که به احتمال زیاد نسخه جدید سری بازی‌های God of War خواهد بود) برای کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه و منتشر شود.

    استودیوی گوریلا گیمز (Guerrilla Games) سال گذشته میلادی بازی Horizon: Zero Dawn را عرضه کرد و پس از آن و در تاریخ سه شنبه ۱۶ آبان ماه (۷ نوامبر ۲۰۱۷ میلادی) نیز بسته گسترش دهنده آن را منتشر ساخت. فرض کنید که بخش قابل توجهی از تیم توسعه این استودیو پس از عرضه بازی نام برده کار برروی پروژه جدیدی را آغاز کرده باشند، با توجه به چرخه معمول توسعه بازی‌های AAA، احتمالاً عنوان بعدی گوریلا گیمز در سال ۲۰۲۰ یا ۲۰۲۱ میلادی وارد بازار شود. بازی Horizon: Zero Dawn نیز زمان زیادی در دست توسعه قرار داشت اما باید به این نکته اشاره کنیم که روند طولانی‌مدت ساخت آن به واسطه توسعه موتور بازیسازی جدید آن بود که دیگر برای پروژه جدید این استودیو لحاظ نمی‌شود. اینطور که گمان می‌رود، بازی Horizon 2 (احتمالاً این بازی بعدی گوریلا گیمز باشد) در سال ۲۰۲۰ یا ۲۰۲۱ عرضه گردد؛ اما به نظر می‌رسد که این بازی اگر در زمان عرضه کنسول نسل بعدی سونی هم منتشر گردد، برای پلی‌استیشن ۴ نیز در دسترس قرار بگیرد. بالاخره سونی شرکتی است که پیش از این نیز چنین تصمیم‌هایی گرفته است. آن‌ها بازی God of War 2 را در ماه مارس ۲۰۰۷ میلادی برروی کنسول پلی‌استیشن ۲ منتشر کردند (این در حالی بود که پلی‌استیشن ۳ در آن زمان عرضه شده بود) و بازی محبوب و موفق The Last of Us نیز در آستانه عرضه پلی‌استیشن ۴ برای کنسول پلی‌استیشن ۳ عرضه شد. هرچند که این مورد نیز بعید است و احتمالاً سونی بازی بعدی استودیوی کاربلد گوریلا گیمز را برای پلی‌استیشن ۵ در نظر داشته باشد، اما شاید این اتفاق رخ دهد.

    گرچه استودیوی کوانتیک دریم (Quantic Dream) یکی از استودیوهای فرست پارتی سونی محسوب نمی‌شود اما تا بدین لحظه آن‌ها به صورتی انحصاری با این شرکت کار کرده‌اند بنابراین بیایید تا درباره آن‌ها نیز به گمانه‌زنی بپردازیم. آن‌ها اخیراً بازی Detroit: Become Human را در بازار عرضه کرده‌اند؛ پنج سال پس از انتشار بازی قبلی‌شان. کوانتیک دریم تاکنون دو بازی برای کنسول پلی‌استیشن ۳ عرضه کرده است (یکی درست در انتهای عمر چرخه این کنسول)، اما با توجه به چرخه طولانی بازی‌ها من خیلی مطمئن نیستم که بازی بعدی این استودیوی فرانسوی نیز برای پلی‌استیشن ۴ عرضه شود. اواسط ۲۰۲۱ میلادی زودترین زمانی‌ست که بازی بعدی آن‌ها می‌تواند عرضه شود هرچند این مورد هم خیلی بعید است چراکه این استودیو حتی برای ساخت بازی‌های پلی‌استیشن ۳ نیز به حداقل ۴ سال زمان نیاز داشت که به این معناست که پروژه جدید آن‌ها احتمالاً در اواسط ۲۰۲۲ عرضه شود. پرواضح است که تا آن زمان نسل بعدی کنسول‌های پلی‌استیشن منتشر می‌گردد بنابراین بازی بعدی استودیوی کوانتیک دریم هم برای پلی‌استیشن ۴ عرضه نخواهد شد.

    «سونی استودیوی منچستر و استودیوی لندن را نیز در اختیار دارد که مورد دومی تاکنون دو بازی Singstar و Buzz را عرضه کرده است؛ عناوینی که مخاطبین بیشتری را هدف قرار داده‌اند.»

    پولی‌فانی دیجیتال (Polyphony Digital) نیز یکی دیگر از استودیوهای سونی است که سال گذشته بازی Gran Turismo Sport را عرضه کردند؛ چهار سال پس از عرضه بازی قبلی خود. اما آن‌ها به صورتی پیوسته به پشتیبانی از این عنوان پرداخته‌اند. این احتمال وجود دارد که آن‌ها بخشی از کارمندان خود را برای ساخت محتوای بیشتر برای بازی Gran Turismo Sport به کار گرفته باشند و عده دیگری نیز مشغول کار برروی پروژه بعدی این استودیو باشند. با در نظر گرفتن چرخه چهار ساله ساخت بازی‌ها، احتمالاً پروژه جدید این استودیو در سال ۲۰۲۱ میلادی عرضه گردد. من فکر می‌کنم که حتی اگر کنسول پلی‌استیشن ۵ نیز تا آن زمان در دسترس قرار بگیرد، ولی باز هم عنوان بعدی پولی‌فانی دیجیتال برای کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه گردد. اگر به یاد داشته باشید، پس از عرضه کنسول پلی‌استیشن ۴ شاهد انتشار بازی Gran Turismo 6 برای پلی‌استیشن ۳ بودیم و دلیلی نمی‌بینیم که این اتفاق دوباره تکرار نشود. پولی‌فانی دیجیتال ترجیح می‌دهد که برای هر کنسول پلی‌استیشن دو نسخه از سری بازی‌های Gran Turismo را عرضه کند، بنابراین من تصور می‌کنم که بازی بعدی آن‌ها هم برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر شود.

    پس از این استودیوها که به بررسی آینده آن‌ها پرداختیم، نوبت به دیگر استودیو‌های سونی می‌رسد. استودیوی سونی بند (Sony Bend) و مدیا مولکول (Media Molecule) که به ترتیب در حال ساخت بازی‌های Days Gone و Dreams هستند. استودیوی سونی سن دیگو (Sony San Diego) که برروی سری بازی‌های سالانه MLB The Show کار می‌کند. همچنین استودیوی منچستر (Manchester Studio) که سابقاً برروی بازی‌های انحصاری هدست واقعت مجازی پلی‌استیشن وی‌آر کار کرده است و استودیوی لندن که دو بازی Singstar و Buzz را در کارنامه کاری خود دارد. بازی‌هایی که عموم مردم و مخاطبین را هدف قرار داده بودند. من فکر می‌کنم که نسخه‌های جدیدی از Singstar و یا Buzz برای کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه خواهند شد. سونی استودیوی ژاپن (Japan Studio) را هم در اختیار دارد که در چند سال اخیر، تولید بازی‌های جدید از سوی آن‌ها به شدت کاهش یافته است. این استودیو بیشتر به همکاری با دیگر استودیوها نظیر فرام سافتور (From Software) و جن‌دیزاین (GenDesign) مشغول است و بازی مطرحی در دست ساخت ندارد.

    ما سعی کردیم تا بسیاری از استودیوهای فرست پارتی سونی را پوشش دهیم تا از بازی‌های انحصاری معرفی نشده پلی‌استیشن در آینده بیشتر مطلع گردیم اما سرنخ زیادی در این باره در دست نداریم. به نظر می‌رسد که Gran Turismo بعدی شانس بیشتری برای انتشار برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ دارد. بازی‌های جدید از Singstar و Buzz نیز محتمل‌ترین گزینه‌ها هستند اما نمی‌توان به صورت قطع گفت که منظور یوشیدا از بازی‌های معرفی نشده پلی‌استیشن ۴ چیست. با این حال، سونی رابطه خوبی با شرکت‌های شخص ثالث و ترد پارتی (Third-Party) دارد بنابراین بیایید تا نگاه بیشتری به این روابط و احتمالات آن بیندازیم.

    Gran Turismo
    Gran Turismo

    «اصلاً مشخص نیست که شوهی یوشیدا به چه بازی‌های جدیدی اشاره کرده است. به نظر می‌رسد که Gran Turismo تنها بازی جدیدی باشد که به احتمال زیاد برای پلی‌استیشن ۴ عرضه خواهد شد.»

    استودیوی سوپرمسیو گیمز (Supermassive Games) در چند سال اخیر پروژه‌های متعددی را برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن عرضه کرده است (شاید بازی Until Dawn را به خاطر داشته باشید). گرچه تمرکز آن‌ها برروی پلی‌استیشن وی‌آر است اما این استودیو سال گذشته یک بازی دیگر برای کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه کرد. این عنوان، بازی PlayLink بود و گرچه نشانه‌هایی از بازی بعدی آن‌ها برای کنسول پلی‌استیشن ۴ نمی‌دهد اما مشخص می‌سازد که اگر آن‌ها یک پروژه دیگر در مقیاسی کوچک در دست ساخت داشته باشند، احتمالاً برای کنسول نسل هشتمی سونی نیز عرضه خواهد شد.

    فرام سافتور و سونی تاکنون دو بار با یکدیگر همکاری کرده‌اند که هر دو بار هم شاهد بازی‌های فوق‌العاده خوش‌ساختی بودیم: Demon’s Souls و Bloodborne. با وجود اینکه همکاری این دو شرکت برای ساخت یک بازی انحصاری پلی‌استیشن وی‌آر تکرار خواهد شد اما با توجه به موفقیت‌های گسترده اخیر فرام سافتور بعید است که این استودیو تیم‌های توسعه خود را صرف ساخت چند بازی انحصاری برای پلی‌استیشن کند.

    جن‌دیزان (GenDesign) استودیوی جدید فومیتو اودا (Fumito Ueda) است و می‌دانیم که او با همکاری استودیوی ژاپن برروی بازی جدیدی کار می‌کند. فومیتو اودا برای چرخه ساخت طولانی مدت بازی‌هایش شهره است؛ بازی‌های Ico و The Last Guardian چرخه ساخت بسیار طولانی مدتی داشتند. حتی بازی Shadow of the Colossus که برای کنسول پلی‌استیشن ۲ عرضه شد نیز روند ساخت طولانی داشت. آیا شانسی برای عرضه بازی بعدی اودا برای پلی‌استیشن ۴ وجود دارد؟ به صورت فنی بله اما این مورد خیلی بعید است. به نظر می‌رسد که بازی بعدی این بازیساز خلاق برروی پلی‌استیشن ۵ در دسترس قرار خواهد گرفت و توان سخت‌افزاری پلی‌استیشن ۴ برای تحقق جاه‌طلبی‌های هنری او کافی نخواهد بود.

    نوبت به استودیوی بلوپوینت (BluePoint) می‌رسد. این استودیو اخیراً نسخه تماماً بازسازی شده Shadow of the Colossus را با همکاری سونی عرضه کرد که مورد ستایش و تحسین بسیاری هم قرار گرفت. آن‌ها پیش از این تائید کرده‌اند که برروی بازی جدیدی کار می‌کنند و گرچه مشخصاً به همکاری با سونی اشاره نکرده‌اند اما با بررسی سابقه کاری آن‌ها به احتمال زیاد شاهد همکاری دوباره این استودیو با سونی خواهیم بود. یک بازی کاملاً جدید شاید شانس عرضه برای کنسول پلی‌استیشن ۴ را از دست بدهد اما یک نسخه بازسازی شده با توجه به چارچوب توسعه‌اش، بیشترین شانس را برای تحقق چنین امری دارد. بنابراین شاید یکی از بازی‌هایی که یوشیدا به آن اشاره داشته است، بازسازی یکی از عناوین قدیمی کنسول‌های کلاسیک پلی‌استیشن باشد.

    shadow of clossus

    «به نظر می‌رسد که بازی بعدی بلوپوینت به احتمال زیاد برای پلی‌استیشن ۴ عرضه گردد؛ به خصوص اگر یک عنوان بازسازی شده باشد. یک بازی کاملاً جدید شاید شانس عرضه برای کنسول پلی‌استیشن ۴ را از دست بدهد اما یک نسخه بازسازی شده از شانس بیشتری برخوردار است.»

    خُب، همانطور که ملاحظه کردید، پس از بررسی بسیاری از استودیهای فرست پارتی سونی به این نتیجه رسیدیم که احتمالاً آن‌ها پروژه‌های انحصاری معرفی نشده بسیاری برای پلی‌استیشن ۴ ندارند. بسیاری از استودیوهای سونی در حال حاضر مشغول توسعه عناوینی هستند که از قبل آن‌ها را می‌دانیم و باقی نیز برروی پروژه‌هایی کار می‌کنند که شانس عرضه بیشتری برای پلی‌استیشن ۵ دارند تا کنسول نسل هشتمی سونی. همانطور که گفته شد، نسخه جدید سری بازی‌های Gran Turismo و عنوان بازسازی شده جدید استودیوی بلوپوینت – بدون در نظر گرفتن PlayLink برای پلی‌استیشن وی‌آر و حتی نسخه‌های جدید Singstar و Buzz – تنها گزینه‌های نزدیک به واقعیت هستند. بنابراین یوشیدا زمانی که اعلام کرد پروژه‌های معرفی نشده جدیدی برای پلی‌استیشن ۴ وجود دارد، خیلی هم بی‌راه نگفته است.

    اما با این حال، فهرست بازی‌های در دست انتشار پلی‌استیشن ۴ که تاکنون معرفی شده بسیار هیجان‌انگیز است و می‌توان با خیالی راحت در انتظار عرضه پلی‌استیشن ۵ نشست. بازی‌هایی نظیر Days Gone، Dreams، Death Stranding، Ghost of Tsushima، Spider-Man و The Last of Us Part 2 در راه عرضه برروی کنسول دوست‌داشتنی پلی‌استیشن هستند که البته هنوز هم بازی‌های زیادی مانده است که اطلاعی از آن‌ها نداریم. بنابراین طرفداران سونی از این نظر نگرانی ندارند و روزهای باشکوهی در انتظار آن‌هاست. گمانه‌زنی‌های شما از بازی‌های جدید پلی‌استیشن ۴ چیست؟ خوشحال می‌شویم که دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

    منبع:گیمفا.

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

سايت مجله تايم در عرصه هاي زير فعاليت مي کند و داراي پست هايي ديدني در اين عناوين است : بيوگرافي ، بيوگرافي هنرمندان ، بيوگرافي بازيگران ، بيوگرافي ورزشکاران ، بيوگرافي فوتباليست ها ، هنرمندان ، ورزش ، تيزر فيلم ، انيميشن ، کليپ ، سينما ، موسيقي ، آنونس ، آشپزي ، دانلود ، سلامت ، بازي ، بازي هاي رايانه اي ، خواننده ها ، اس ام اس ، گالري عکس ، گل و گياه ، آموزش ، تکنولوژي ، خودرو ، ماشين ، مشخصات خودرو ، بيوگرافي هنرمندان ، مجله اينترنتي تايم و...

برچسب ها: بازی,های,انحصاری,پلی‌استیشن,۴,گه,باید,انتظار,آن,ها,را,بکشیم,بیوگرافی ، مجله ، مجله اینترنتی ، مجله تایم ، بیوگرافی بازیگران ، مجله سلامت ، مجله ورزشی ، مجله تایم ، تایم ، تیزر فیلم ، بازی ، سینما ، مشخصات خودرو,
[ شنبه 20 مرداد 1397 ] [ 20:02 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

بیوگرافی کیتی پری همراه با عکس

بیوگرافی کیتی پری همراه با عکس

  • بیوگرافی کیتی پری همراه با عکس

    بیوگرافی کیتی پری

    کیتی پری (کاترین الیزابت هادسن) (به انگلیسی: Katheryn Elizabeth Hudson) (زادهٔ ۲۵ اکتبر ۱۹۸۴) که با نام کِیتی پری (به انگلیسی: Katy Perry) شناخته می‌شود؛ خواننده، ترانه‌سرا و بازیگر اهل آمریکا است. او همراه باموسیقی گاسپل (موسیقی مربوط به دین، فرهنگ وباورهای مسیحیت) بزرگ شده است. او در سال اول دبیرستان حرفهٔ موسیقی را با نام کیتی هادسن و با انتشار آلبومی با همین نام (کیتی هادسن) آغاز کرد که با استقبال روبرو نشد. بعدها او یک تکاهنگ خواند که هیچگاه منتشر نشد. او پس از امضای قرارداد با کپیتال موزیک گروپ نام هنری کِیتی پری را برگزید.

    نام کیتی پری پس از انتشار نخستین آلبوم اصلیش، یکی از پسرها (one of the boys) در سال ۲۰۰۸ بر سر زبان‌ها افتاد. سه ترانه از این آلبوم جز ده آهنگ برتر فهرست ۱۰۰ آهنگ برتر بیلبورد قرار گرفت. در سال ۲۰۱۰ سومین آلبوم استودیویی‌اش با نام رویای نوجوانی منتشر شد که در صدر فهرست بیلبورد ۲۰۰ قرار گرفت.

    پنج ترانه از این آلبوم شامل دختران کالیفرنیا، رویای نوجوانی، آتش بازی، ای تی و آخرین شب جمعه شماره یک شدند. آلبوم رویای نوجوانی نخستین آلبوم پرشماره‌یک دار در تاریخ فهرست بیلبورد ۲۰۰ لقب گرفت و کیتی پری نخستین خوانندهٔ زنی لقب گرفت که چنین عملکردی داشته است. کیتی این آلبوم را در تور کالیفرنیایی رویایی اجرا کرد. این تور به طور ناخالص شصت میلیون دلار درآمد داشت. در سال ۲۰۱۲ کیتی پری آلبوم رویای نوجوانی را با نام رویای نوجوانی، معجونی کامل دوباره منتشر کرد. او در این سال دو تک‌آهنگ به نام کاملاً هوشیار) و بخشی از من را نیز اجرا کرده است.

    پری تنها خواننده‌ای است که در بیش از ۵۲ هفتهٔ پیاپی در بین ۱۰ مکان نخست فهرست ۱۰۰ آهنگ برتر بیلبورد قرار گرفته است. در سال ۲۰۱۲ او برای ۸ جایزه گرمی نامزد شد از جمله جایزه گرمی برای بهترین آلبوم سال (برای رویای نوجوانی) و جایزه گرمی برای بهترین ضبط سال (برای آتش بازی). او در سال ۲۰۱۱ توسط ام تی‌وی بهترین بازیگر سال نام گرفت. ۱۶ میلیون آلبوم در سرتاسرجهان و ۷۲ میلیون ترانه او در آمریکا و ۱۰۰ میلیون عدد در سراسر جهان به فروش رفت.کیتی سومین عطر خود را در سال ۲۰۱۳ به همگان عرضه کرد.

    کیتی پری 2018

    اطلاعات هنرمند
    نام اصلی کاترین الیزابت هادسن
    نام مستعار کِیتی پری
    زادروز ۲۵ اکتبر ۱۹۸۴ (۳ آبان ۱۳۶۳)
    سنتا باربارا، کالیفرنیا
    اهل کشور آمریکا
    سبک‌ها پاپ، راک، الکترونیک
    کار(ها) خواننده، ترانه‌سرا، بازیگر
    ساز(ها) آوازخوان، گیتار، پیانو
    مدت کار ۲۰۰۱ – اکنون
    ناشر(ها) تپه قرمز، آیلند رکوردز، کلمبیا رکوردز، کپیتال رکوردز

    در نهایت، کیتی در اکتبر سال ۲۰۱۳ چهارمین آلبوم خود را با نام منشور منتشر کرد. آلبوم او بیشترین فروش در هفته نخست را پس از بیانسه از ان خود کرد؛ پس از آن مایلی سایرس و لیدی گاگا بیشترین فروش را در سال ۲۰۱۴ درمیان خوانندگان زن کسب کردند. او هم اکنون در حال برگزاری تور بسیار بزرگ و تجملاتی خود به نام پریسماتیک تور در سرتاسر جهان است. او در سال ۲۰۱۴ در تکاهنگی با مدونا ملکه پاپ در البوم جدید او همکاری خواهد کرد. طبق گزارش های اخیر الگو ی کیتی پری در دوران جوانی مدونا بوده است.

    پری تاکنون جوایز و نامزدی‌های زیادی شامل ۴ رکورد جهانی گینس، ۵ جایزه موسیقی آمریکا، یک جایزه بریت و یک جایزه جونو دریافت کرده و از سال 2011 تا 2018 نامش در فهرست «پردرآمدترین زنان در موسیقی» که توسط مجله فوربزگردآوری شده، بوده‌است. در طول حرفه‌اش او بیش از ۴۰ میلیون آلبوم و ۱۰۰ میلیون تک‌آهنگ در سرتاسر دنیا فروخته‌است که او را تبدیل به یکی از پرفروش‌ترین هنرمندان تاریخ کرده‌است. ارزش او در سال ۲۰۱۶ برابر با ۱۲۵ میلیون دلار بود.

    در جهان فیلم نیز او در ژوئیه ۲۰۱۱، برای اولین بار در فیلم اسمورف‌ها به جای شخصیت اسمورف مو طلا صحبت کرد و در سال ۲۰۱۳ در دنبالهٔ آن نیز همین نقش را بر عهده داشت. در ژوئیه سال ۲۰۱۲، وی مستند کیتی پری: بخشی از من را منتشر کرد که در آن به زندگی‌اش به عنوان یک هنرمند و ازدواج کوتاه‌مدتش با راسل برند بازیگر و کمدین انگلیسی در اوایل دههٔ ۲۰۱۰ میلادی پرداخته شده‌است. پری در سال ۲۰۱۸ داور شانزدهمین فصل مجموعهٔ امریکن آیدل بود.

    زندگی شخصی کیتی پری

    پری با نام کاترین الیزابت هادسن در سانتاباربارای کالیفرنیا زاده شد. پری رگ و ریشه‌ای از پرتغال، آلمان، ایرلند و انگلیس دارد. او فرزند دوم دو کشیش است. او یک خواهر بزرگتر به نام “آنجلا هادسن” و یک برادر کوچکتر به نام “دیوید هادسن” دارد. دایی پری “فرانک پری” (که برادر ناتنی مادرش است) یک کارگردان است.

    او همواره همراه والدین مذهبی‌اش بود و بین ۹ تا ۱۷ سالگی در کلیسای آنان آوازهای مذهبی می‌خواند و با شنیدن موسیقی مذهبی گاسپل (موسیقی مربوط به دین، فرنگ وباورهای مسیحیت) بزرگ شده است و اجازه نداشت تا به آنچه مادرش آنرا موسیقی غیر مذهبی می‌نامید، گوش بدهد. او همچنین در کمپ‌ها و مدارس مسیحی حضور می‌یافت. او رقصیدن را در بچگی در ساختمان تفریحات سانتاباربارا آموخت و کارش را با سبک‌های رقص سووینگ، لیندی هاپ، جیتربوگ آغاز کرد.

    او در دبیرستان دوس پووبلوس پس از سال اول مدرک رشد آموزش همگانی را دریافت کرد و تصمیم گرفت تحصیل را برای پیگیری کار موسیقی ترک کند. او با آوازخوانی شروع کرد چون در دوران بچگی همین کار را با تقلید از خواهرش انجام می‌داد. خواهر پری با نوارکاست تمرین می‌کرد و پری وقتی او نبود با نوارها تمرین می‌کرد. او آوازخوانی را تمرین و برای والدینش اجرا می‌کرد. پدر و مادرش پیشنهاد کردند که او نزد مربی آواز ادامه دهد. او از فرصت استفاده کرد واز سن ۹ تا ۱۶ سالگی آوازخوانی را نزد مربی‌اش آموخت.

    ازدواج و همسران کیتی پری

    در سال ۲۰۱۰ در یک مراسم موزیک و موسیقی که جشن سنتی هندوها در راجستان بود شرکت کرد و در آنجا باآقای راسل برند بازیگر کمدی انگلیسی آشنا شد و یک سال بعد از آشنایی آنها با هم ازدواج کردند .

    آنها در بسیاری از محافل هنری و مراسم های مختلف به صورت دو نفره حضور پیدا می‌کردند

    علت طلاق

    بعد از گذشت چند ماه از زندگی آنها همسرش از او تقاضای بچه کرد و کیتی پری گفت که من به خاطر مشغله های کاری و تعداد های کنسرت که باید برگزار کنند نمی‌توانم فعلاً مادر شوم و همین باعث شد که آنها از یکدیگر جدا شدند.

    کیتی پری بعد از اینکه از راسل برند جدا شود بعد از یک سال با آقای جان مایر خواننده مشهور آمریکایی طرح رفاقت و با او ازدواج کرد.

    بعد از چند ماه آشنایی با جان مایر از اون هم جدا شد تاکنون ۱۰ بار وارد رابطه با چهره های مشهور آمریکایی و جهان شده است اما بعد از مدتی از آنها جدا شده

    در زیر لیستی از افرادی که با این خواننده رابطه داشته‌اند و مشاهده می کنید.

    ۲۰۰۲ – ۲۰۰۳: جاستین یورک
    ۲۰۰۳ – ۲۰۰۵: متیو تیسن
    ۲۰۰۵ – ۲۰۰۶: جانی لویس
    ۲۰۰۷ – ۲۰۰۸: تراوی مک کوی
    ۲۰۰۹: جاش گوربون
    ۲۰۱۰ – ۲۰۱۱: راسل برند
    ۲۰۱۲: باپتیستی گیابیکونی
    ۲۰۱۲ – ۲۰۱۴: جان مایر
    ۲۰۱۴ – ۲۰۱۵: دیپلو
    ۲۰۱۶ – تا امروز: اورلاندو بلوم

    این خواننده در حال حاضر با آقای اورلاندو بلوم بازیگر انگلستانی نامزد کرده است و ازسال ۲۰۱۶ تاکنون با او در رابطه میباشد.

    او با تک‌آهنگ اینترنتی خود به نام «Ur So Gay» در سال ۲۰۰۷ و بعد از آن با تک‌آهنگ دختری را بوسیدم در سال ۲۰۰۸ و سپس با ترانه داغ و سرد در همان سال به دنیای شهرت قدم گذاشت. این آهنگ‌ها در بیش از ۲۰ کشور دنیا از جمله آمریکا، کانادا، استرالیا و ایرلند در رتبه‌های بالای جدول‌های موسیقی قرار گرفتند

    جوایز و دست آوردها

    در طول حرفه‌اش، پری پنج جایزه موسیقی آمریکا، هفت جایزه موزیک ویدئوی ام‌تی‌وی و چهارده جایزه برگزیده مردم برده و چهار رکورد گینس به نامش ثبت شده‌است. در سپتامبر ۲۰۱۲، بیلبورد او را «زن سال» نامید. از مه ۲۰۱۰ تا سپتامبر ۲۰۱۱، ۶۹ هفتهٔ متوالی در صدر فهرست بیلبورد ۱۰۰ بود و رکورد جدیدی به نام خودش ثبت کرد. رؤیای نوجوانی نخستین آلبوم یک هنرمند زن بود که ۵ تک‌آهنگ با رتبهٔ ۱ فهرست بیلبورد داشت و در کل بعد از آلبوم بد مایکل جکسون در رتبهٔ دوم قرار گرفت. فدراسیون بین‌المللی صنعت فونوگرافی(IFPI) او را بهترین هنرمند زن سال ۲۰۱۳ انتخاب کرد. تا سپتامبر ۲۰۱۴، او ۹ تک‌آهنگ با رتبهٔ ۱ بیلبورد داشته‌است که آخرین آن آهنگ «اسب تیره» بوده‌است.

    بنا بر گزارش انجمن صنعت ضبط موسیقی ایالات متحده آمریکا، پری با فروش ۹۸ میلیون نسخه از تک‌آهنگ‌هایش، پرفروش‌ترین آثار را به صورت دیجیتال در ایالات متحده آمریکا دارد تک‌آهنگ‌های «آتش‌بازی»، «ئی. تی.»، «دختران کالیفرنیا»، «دختری را بوسیدم»، «شب جمعه قبل»، «رؤیای نوجوانی»، «داغ و سرد»، «غرش» و «اسب تیره» هر کدام بیش از ۱۳ میلیون نسخه فروش داشته‌اند. پری ۴۰ میلیون نسخه آلبوم و ۱۴۹ میلیون نسخه از تک‌آهنگ‌هایش را به فروش رسانده‌است. او در سال ۲۰۱۵ دو بار نامزد دریافت جایزه امی شد و در همین سال سه جایزه موسیقی آمریکا و دو بار جایزه بیلبورد را دریافت کرد و او بیشترین فروش دیجیتالی یک تک آهنگ را برای تک‌آهنگ اسب تیره دارد. او همچنین توانست بعد از ۵ سال دوباره در چهارم ژوئیه ۲۰۱۵ آهنگ آتش‌بازی را به رتبه ۲۴ جدول ایتیونز برساند.

    تمام ۱۷ تک‌آهنگ کیتی پری،به علاوه دو تک‌آهنگ همکاری شده و یک آهنگ معمولی در لیست ۱۲۰ آهنگ دیجیتالی پرفروش تاریخ قرارگرفته اند،این افتخار بسیار بزرگیست،همچنین آهنگ اسب تیره و آتش‌بازی به ترتیب در رتبه‌های ۲ و ۳ این لیست قرار دارند. کیتی پری اولین و تنها هنرمند تاریخ است که سه تک آهنگ با فروش بیش از ۱۰ میلیون، برابر با نشان الماس، درامریکا دارد.

    آلبوم‌ها

    استدیویی

    • کیتی هادسن (۲۰۰۱)
    • یکی از پسران (۲۰۰۸)
    • رویای نوجوانی (۲۰۱۰)
    • منشور (۲۰۱۳)
    • گواه (۲۰۱۷)

    ریمیکس

    • بیداری در وگاس (۲۰۰۹)

    فیلم‌شناسی

    تلویزیون

    سال عنوان نقش
    ۲۰۰۸ جوان و بی‌قرار خودش
    آتش زن خودش
    ۲۰۱۰ امریکن آیدل داور مهمان
    ایکس فاکتور داور مهمان
    خیابان کنجد خودش
    سیمپسون‌ها خودش
    ۲۰۱۱ آشنایی با مادر هانی
    ۲۰۱۱ استعدادهای درخشان آمریکا داور مهمان

    فیلم‌ها

    • اسمورف‌ها (۲۰۱۱)
    • کیتی پری: بخشی از من (۲۰۱۲)
    • اسمورف‌ها ۲ (۲۰۱۳)
    • برند: دومین بازگشت (۲۰۱۵)
    • کیتی پری:تور جهانی منشوری (۲۰۱۵)
    • جرمی اسکات: طراح مردم (۲۰۱۵)
    • زولندر ۲ (۲۰۱۶)

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

سايت مجله تايم در عرصه هاي زير فعاليت مي کند و داراي پست هايي ديدني در اين عناوين است : بيوگرافي ، بيوگرافي هنرمندان ، بيوگرافي بازيگران ، بيوگرافي ورزشکاران ، بيوگرافي فوتباليست ها ، هنرمندان ، ورزش ، تيزر فيلم ، انيميشن ، کليپ ، سينما ، موسيقي ، آنونس ، آشپزي ، دانلود ، سلامت ، بازي ، بازي هاي رايانه اي ، خواننده ها ، اس ام اس ، گالري عکس ، گل و گياه ، آموزش ، تکنولوژي ، خودرو ، ماشين ، مشخصات خودرو ، بيوگرافي هنرمندان ، مجله اينترنتي تايم و...

برچسب ها: بیوگرافی,کیتی,پری,همراه,با,عکس,بیوگرافی ، مجله ، مجله اینترنتی ، مجله تایم ، بیوگرافی بازیگران ، مجله سلامت ، مجله ورزشی ، مجله تایم ، تایم ، تیزر فیلم ، بازی ، سینما ، مشخصات خودرو,
[ شنبه 20 مرداد 1397 ] [ 20:32 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

فروشگاه اینترنتی ریسه

 فروشگاه ريسه فروش اينترنتي کيک و شيريني

فروش اينترنتي کيک و شيريني از قنادي هاي برند تهران و انجام تمامي خدمات جشن شما عزيزان 
(تحويل درب منزل)
(پشتيباني 24 ساعته )
(تحويل در کمتر از 60 دقيقه )
(پرداخت وجه بعد از رضايت مشتري )
تضمين کيفيت تمامي محصولات ، بدون هزينه اضافي 
www.rise724.ir

 

برچسب ها: فروشگاه,اینترنتی,,ریسه,,
[ جمعه 11 آبان 1397 ] [ 22:27 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

فروشگاه اینترنتی شیرینی ریسه

 فروشگاه ريسه فروش اينترنتي کيک و شيريني

فروش اينترنتي کيک و شيريني از قنادي هاي برند تهران و انجام تمامي خدمات جشن شما عزيزان 
(تحويل درب منزل)
(پشتيباني 24 ساعته )
(تحويل در کمتر از 60 دقيقه )
(پرداخت وجه بعد از رضايت مشتري )
تضمين کيفيت تمامي محصولات ، بدون هزينه اضافي 
www.rise724.ir

 

برچسب ها: فروشگاه,اینترنتی,شیرینی,ریسه,,
[ جمعه 11 آبان 1397 ] [ 22:44 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

سوپرمارکت های آنلاین

تنها به دلیل اینکه مردم زیادی از سوپرمارکت اینترنتی اکالا  خرید نمی کنند به این معنی نیست که آن ها نمی خواهند. در واقع بسیاری از آن ها به صرفه جویی در وقت، بسیار نیاز دارند اما به فروشگاه ها می روند، ساعت های زیادی را راهروهای فروشگاه ها می گذراند و در صف پرداخت منتظر می مانند. در حالیکه از خریدهای راحت از یک سوپرمارکت اینترنتی خبر ندارند!
اما راحتی همه چیز نیست. یکی از سوال هایی که همیشه ذهن بازاریابان فعال در این صنعت را به خود مشغول می کند این است که چرا مصرف کننده از سوپرمارکت یا فروشگاه زنجیره ای سر کوچه ی خود خرید نکند و سوپرمارکت های آنلاین را انتخاب کند؟
مصرف کنندگان حاضر نیستند که قیمت، کیفیت، سرعت و تنوع کالایی را قربانی صرفه جویی در وقت کنند. این درحالی است که یک سوپرمارکت اینترنتی به سختی می تواند همه ی ویژگی های قیمت به صرفه، کیفیت سرویس ایده آل، سرعت تحویل بالا و تنوع کالایی را همگی باهم داشته باشند. همانطور که در فروشگاه های زنجیره ای فیزیکی نیز میبینیم، استراتژی آن ها عمدتا یا همواره تخفیف با تنوع کالایی کم یا تنوع کالایی بالا با تخفیف کم و کالاهای لوکس تر است. در صنعت سوپرمارکت های اینترنتی نیز معمولا یک یا تعدادی از این مزیت های رقابتی مطرح می شوند:

تخفیف بالا و قیمت مناسب
سرعت در تحویل سفارشات و کیفیت خدمات
تنوع کالایی و کیفیت آن ها
هزینه های عملیاتی
نقاط تحت پوشش

بنابراین مزیت رقابتی برجسته در این صنعت حرف اول را می زند و هر سوپرمارکت اینترنتی که بتواند تعداد بیشتری از مزیت های بالا را کسب کند، احتمال موفقیت بیشتری را نیز خواهد داشت. بنابر مصاحبه هایی که با مشتریان سوپرمارکت های آنلاین مختلف داشته ایم درصد زیادی از آن ها درصورتیکه یک سوپرمارکت اینترنتی در مزیت رقابتی خود، عملکرد خوبی نداشته باشد، بلافاصله سوپرمارکت آنلاین دیگری را انتخاب می کنند که این موضوع، کار سخت سوپرمارکت های آنلاین را در رقابت با دیگر رقبا بیان می کند.
اما در این میان راحتی خرید، ارزش پیشنهادی اصلی همه ی سوپرمارکت های آنلاین است. بنابراین هر عاملی که باعث عدم راحتی مشتری در خرید شود، گارانتی از دست دادن مشتری برای همیشه است! سرعت پایین وب سایت، رابط کاربری ضعیف، عکس نامناسب و اطلاعات ناکافی محصولات از این دسته عوامل است.

 

 

برچسب ها: سوپرمارکت,های,آنلاین,سوپرمارکت اینترنتی اکالا, سوپرمارکت های آنلاین , فروشگاه های زنجیره ای , فروشگاه کوروش ,
[ شنبه 3 آذر 1397 ] [ 19:17 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

فروشگاه های زنجیره ای

تنها به دلیل اینکه مردم زیادی از سوپرمارکت اینترنتی اکالا  خرید نمی کنند به این معنی نیست که آن ها نمی خواهند. در واقع بسیاری از آن ها به صرفه جویی در وقت، بسیار نیاز دارند اما به فروشگاه ها می روند، ساعت های زیادی را راهروهای فروشگاه ها می گذراند و در صف پرداخت منتظر می مانند. در حالیکه از خریدهای راحت از یک سوپرمارکت اینترنتی خبر ندارند!
اما راحتی همه چیز نیست. یکی از سوال هایی که همیشه ذهن بازاریابان فعال در این صنعت را به خود مشغول می کند این است که چرا مصرف کننده از سوپرمارکت یا فروشگاه زنجیره ای سر کوچه ی خود خرید نکند و سوپرمارکت های آنلاین را انتخاب کند؟
مصرف کنندگان حاضر نیستند که قیمت، کیفیت، سرعت و تنوع کالایی را قربانی صرفه جویی در وقت کنند. این درحالی است که یک سوپرمارکت اینترنتی به سختی می تواند همه ی ویژگی های قیمت به صرفه، کیفیت سرویس ایده آل، سرعت تحویل بالا و تنوع کالایی را همگی باهم داشته باشند. همانطور که در فروشگاه های زنجیره ای فیزیکی نیز میبینیم، استراتژی آن ها عمدتا یا همواره تخفیف با تنوع کالایی کم یا تنوع کالایی بالا با تخفیف کم و کالاهای لوکس تر است. در صنعت سوپرمارکت های اینترنتی نیز معمولا یک یا تعدادی از این مزیت های رقابتی مطرح می شوند:

تخفیف بالا و قیمت مناسب
سرعت در تحویل سفارشات و کیفیت خدمات
تنوع کالایی و کیفیت آن ها
هزینه های عملیاتی
نقاط تحت پوشش

بنابراین مزیت رقابتی برجسته در این صنعت حرف اول را می زند و هر سوپرمارکت اینترنتی که بتواند تعداد بیشتری از مزیت های بالا را کسب کند، احتمال موفقیت بیشتری را نیز خواهد داشت. بنابر مصاحبه هایی که با مشتریان سوپرمارکت های آنلاین مختلف داشته ایم درصد زیادی از آن ها درصورتیکه یک سوپرمارکت اینترنتی در مزیت رقابتی خود، عملکرد خوبی نداشته باشد، بلافاصله سوپرمارکت آنلاین دیگری را انتخاب می کنند که این موضوع، کار سخت سوپرمارکت های آنلاین را در رقابت با دیگر رقبا بیان می کند.
اما در این میان راحتی خرید، ارزش پیشنهادی اصلی همه ی سوپرمارکت های آنلاین است. بنابراین هر عاملی که باعث عدم راحتی مشتری در خرید شود، گارانتی از دست دادن مشتری برای همیشه است! سرعت پایین وب سایت، رابط کاربری ضعیف، عکس نامناسب و اطلاعات ناکافی محصولات از این دسته عوامل است.

 

 

برچسب ها: فروشگاه,های,زنجیره,ای,سوپرمارکت اینترنتی اکالا, سوپرمارکت های آنلاین , فروشگاه های زنجیره ای , فروشگاه کوروش ,
[ شنبه 3 آذر 1397 ] [ 19:36 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

لذت خريد اينترنتي را با ما تجربه کنيد

لذت خريد اينترنتي را با ما تجربه کنيد:

ze0j_2.jpg

فروش اينترنتي امروزه به يکي از دغدغه‌هاي اصلي صاحبان مشاغل تبديل‌شده است. همه کسب‌وکارها تمام تلاش خود را در راستاي فروش بيشتر محصولات و خدمات خود به کار مي‌گيرند. صاحبان مشاغل مختلف تا چندي پيش گوش‌به‌زنگ اخبار و اطلاعات حوزه کسب‌وکار خود بودند و کاملاً رقباي خود و بازار را رصد مي‌کردند. اگر تا يک دهه گذشته فروشگاهي با دکوراسيون زيبا داشتيد و آن را با انواع محصولات و خدمات خود پر مي‌کرديد و مشتريان زيادي جذب فروشگاه شما مي‌شدند، اما پيشرفت تکنولوژي، فناوري اطلاعات و دنياي مجازي انقلابي در حوزه کسب‌وکار ايجاد کرده است. با وجود بازار جديد اگر به فکر فروش اينترنتي محصولات و خدمات خود نباشيد، رقبا به راحتي از شما پيشي خواهند گرفت و به‌طورجدي دچار مشکلات زيادي خواهيد شد.

تعريف فروش اينترنتي

همه? ما بارها براي خريد مايحتاج روزمره زندگي به فروشگاه‌هاي مختلف مراجعه و کالاهاي موردنياز خود را با پرداخت هزينه? آن‌ها خريداري کرديم. اتفاقي که در دنياي مجازي بخصوص در يک دهه اخير توجه بسياري از صاحبان کسب‌وکارها را به خود جلب کرده، فروش اينترنتي محصولات و خدمات است. به اين تعريف توجه کنيد: هرگاه فرايند سفارش به‌صورت آنلاين و تحويل کالا از طريق تحويل پستي انجام گرفت و هرگاه سفارش به‌صورت مجازي و تحويل آن به‌صورت دانلود بود ( مانند: فيلم هاي آموزشي و خريد نرم افزار) به آن فروش اينترنتي گفته مي‌شود.

http://barachima.ir/


 

 

برچسب ها: لذت,خرید,اینترنتی,را,با,ما,تجربه,کنید,
[ يکشنبه 5 خرداد 1398 ] [ 14:28 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

مزاياي ارسال آگهي اينترنتي

مزاياي ارسال آگهي اينترنتي در مقابل تبليغات سنتي و قديمي بسيار زياد مي باشد.
از نظر هزينه، ميزان دسترسي، بازاريابي، گستردگي و حتي فروش و تجارت، اينترنت و درج آگهي اينترنتي بسيار بهينه تر و مناسب تر مي باشند.
در تبليغات سنتي و قديمي هزينه بسيار بالا است و محدوديت هايي وجود دارد که نمي توان آن را ناديد گرفت. بطور مثال براي اينکه در سطح يک شهر از روش سنتي تبليغاتي استفاده کنيد، بايد زمان بسياري صرف کرده و بسيار هزينه کنيد تا تبليغات انجام شود.
اگر بخواهيم واقع بينانه نگاه کنيم، ديگر تبليغات سنتي اثر بخش نيستند. در اين نوع تبليغات حداقل بايد شما يک کارت ويزيت، کاتالوگ، بروشور، پوستر چاپ کنيد که در آن تبليغات خود را درج کرده باشيد.
سپس اقدام به پخش آنها کنيد و هيچ تضميني نيست که همه توجهي به کاتالوگ، بروشور و يا کارت چاپ شده کنند.
اين نکته هم بهتر است يادآور شويم که در بازاريابي، فقط بازارياب هاي مبتدي هستند که از کاتالوگ و بروشور استفاده مي کنند. ولي يک بازارياب حرفه اي قابليت اين را دارد که خودش توضيحات محصول را ارائه دهد.
اما در درج آگهي اينترنتي، در کمترين زمان با مناسب ترين هزينه آگهي شما در هر نقطه اي قابل رويت خواهد بود و محدود به زمان و مکان نيستيد. در هر زماني مي توانيد آگهي خود را نشر دهيد و تاثير آن را مشاهده کنيد.



مزاياي درج آگهي اينترنتي:

در تبليغات اينترنتي، درج آگهي بصورت هدفمند و صورت مي گيرد. کاربران و مخاطبيني که تبليغات را مشاهده مي کنند و يا دنبال کالايي هستند، مي دانند که به کدام سايت ها مراجعه کنند يا در سايت هاي درج آگهي به کدام دسته بروند.
اين مزيت که بازديد کنندگان بهينه شده باشند از مزايايي درج آگهي اينترنتي مي باشد که به هيچ وجه در بازار سنتي اين فيلتر يافت نمي شود.
درج آگهي در سايت آگهي-کالا به صورت رايگان و ويژه و برجسته صورت ميگيرد و تنها آگهي هاي ويژه شامل هزينه مي باشند .

مزاياي درج آگهي ويژه و برجسته نسبت به آگهي رايگان بصورت زير مي باشد:

اعتماد بيشتر کاربران به آگهي هاي ويژه و برجسته
درج آگهي ويژه و برجسته باعث مي شود تا بازديدکنندگان اعتماد بيشتري به آگهي شما کنند. زيرا درج آگهي ويژه و برجسته به معناي آن است که آگهي دهنده از خدمات و کالاي خود اطمينان کافي دارد و براي جلب نظر بازديدکنندگان و مشتريان واقعي حاضر به پرداخت وجه آگهي خود شده است.

آگهي هاي ويژه بسيار بيشتر از آگهي هاي رايگان ديده مي شوند زيرا در مکان هاي زير قابل مشاهده مي باشند:

در صفحه اول سايت بصورت رندوم و با اولويت بيشتر
در صفحه اول گروه مرتبط با آگهي
در صفحه اول زير گروه هاي مرتبط با آگهي
در کنار تمامي آگهي هاي رايگان موجود در آن گروه، در بلوک آگهي هاي ويژه مرتبط

مزاياي تبليغات در فضاي اينترنت:

هر رسانه تبليغاتي کارکردهاي خاص خود را دارد اما تبليغ در فضاي اينترنت داراي چند امتياز ويژه است :
بخش عمده اي از مديران، کارشناسان، بازرگانان و ساير فعالان کليدي عرصه تجارت، اين رسانه را به عنوان منبع شماره يک خود مي شناسند.

بازخورد و نتايج تبليغات اينترنتي به طور دقيق قابل اندازه گيري و تجزيه و تحليل است. دليل اين امر وجود اعداد و ارقام دقيق از ميزان مشاهده و کليک تبليغات اينترنتي توسط ابزارهاي اين کار است.
و با وجود چنين مزاياي مهمي عملا به نسبت ساير رسانه ها ارزانتر است.

مزاياي تبليغات در سايتهاي آگهي و نيازمنديها:



در ميان انواع تبليغات اينترنتي، تبليغ در سايتهاي آگهي و نيازمنديها ، بويژه در ايران، داراي امتيازات خاص خود مي باشد:
آگهي دهنده کنترل و مديريت مستقيم آگهي هاي خود را در يک فضاي کاربري نسبتا ساده در دست دارد.
کاربران اين سايت ها دقيقا مشترياني هستند که نياز به خريد در آنها قطعي شده و به جستجوي منبع خريد خود هستند و آگهي ها را با هدف خريد بررسي مي کنند.
وجود مجموعه اي از آگهي هاي به هم مرتبط و ساختار نسبتا ساده اين سايتها، باعث حفظ طولاني مدت مشتري در سايت شده و احتمال مشاهده هر آگهي را بالا مي برد.
معمولا براي سايتهاي معتبر به دليل حجم ترافيک بالا مورد توجه موتورهاي جستجو بوده و آگهي هاي آنها به خوبي توسط موتورهاي جستجو ثبت شده و در نتايج جستجوي آنها ظاهر مي شوند.

 

برچسب ها: مزایای,ارسال,آگهی,اینترنتی,,,
[ چهارشنبه 22 آبان 1398 ] [ 16:32 ] [ کاووسی فر ]
[ ]
صفحه قبل 1 صفحه بعد